חשבות
תחומי אחריות
- ריכוז וניהול הפעולות הכספיות של מערכת החשבונות של העירייה.
- קביעת נהלים והוראות בנושאי כספיים.
- הכנת דוחות כספיים ושנתיים.
- הפקת דוחות הבנקים, מעקב אחר קבלת הלוואות מהבנקים וממוסדות שונים וביצוע פרעון המילוות.
- טיפול בהמחאות חוזרות/ המחאות שאבדו/ המחאות שהוצאו על ידי העירייה ולא נפרעו מבחינת הנהלת חשבונות.
- בדיקה ואישור חשבונות מכוח החוזה/ מכרז.
- טיפול בקופות קטנות של העירייה.
- דיווח חודשי על השכר בשילטון המס.
- קליטת פקודות תשלום ואישורם לצורך המחאות לתשלום/ מס"ב.
- זיכוי קבצי החייבים של העירייה כגון: ארנונה/ דוחות חנייה.
- רישום הכנסות העירייה בהנהלת חשבונות והתאמת הכנסות הנהלת חשבונות אל מול הכנסות במערכת הגבייה.
- הכנת דוח תשואות ופרוטוקול ועדת השקעות אחת לרבעון.
- ביצוע התאמה בין תנועות הנהלת חשבונות לתשלומים המשולמים על ידי התושבים בבנקים/ כרטיסי
- אשראי לבין מערכת גבייה ובנקים.
דוחות כספיים
הדוחות הכספיים כוללים בתוכם דוחות שונים.
- מאזן העירייה.
- ריכוז תקבולים ותשלומים של התקציב הרגיל לפי פרקי תקציב.
- ריכוז תקבולים ותשלומים של התקציב הבלתי רגיל.
- ריכוז תקבולים ותשלומים של התקציב הרגיל, הבלתי רגיל וקרן לעבודות פיתוח.
- ביאורים לדוחות הכספיים.
- נספחים למיניהם.
הדוחות מבוקרים על ידי רואי חשבון חיצוניים שמונו על ידי משרד הפנים וערוכים על פי הנחיות הממונה על החשבונות במשרד הפנים.