image

מהפכה ושפה תיירותית חדשה

חברה לתיירות אשדוד מבצעת מהפיכה בתפיסת התיירות העירונית בתוכנית רב־שלבית עד שנת 2030.

על פי התוכנית, כבר בעתיד הקרוב מתוכננים לקום בעיר שורת פרויקטים ואטרקציות תיירותיות העתידים להפוך את אשדוד לעיר תיירותית. זאת תוך ניצול יתרונותיה כעיר נמל במרכז הארץ, התהוותה כמעצמה קולינרית אזורית וארצית, ותרומת הרכב האוכלוסייה המגוון שלה על שלל נכסיו התרבותיים ועוד.

בין הפרויקטים המתוכננים ניתן למנות את פיתוח המזח הדרומי במרינה ואטרקציות התיירות בה, הקמת פארק משולב מים, מוטורי ואקסטרים בפארק נחל לכיש, חניון קמפינג מאובזר ומונגש עבור קרוואנים ניידים ואוהלים, בריכת גלישת גלים, העתקת השוק העירוני ובניית מתחם מכולות מעוצבות תוך הפיכתו למוקד משיכה ובילוי לאורך כל השבוע, פיתוח טיילת החוף הצפוני ועוד שורה של מיזמי תיירות שונים ומגוונים. נוסף לפיתוח ההיבט התוכני: פסטיבל "עמים וטעמים", מסלולי סיור במסגרת "שבתיירות", אפליקציה מונחית מיקום ועוד.

ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי: "פיתוח מיזמי ותשתיות התיירות הוא סימן לבאות, אין לי ספק כי הפרויקטים שבתכנון, וחלקם כבר בשלבי ביצוע מתקדמים,  יעודדו ויאפשרו למאות ואלפי אנשים המבקרים בעיר להתרשם מיופייה ומההיצע הרחב של האטרקציות – החל מחופי הים, דרך אתרי הטבע, המורשת והפארקים וכלה במסעדות ובתי המלון".

חלק מרכזי במהפכת התיירות בא לידי ביטוי במיתוגה מחדש של העיר – לוגו תיירותי ושפה חדשה וצבעונית -  המבחינה בין אזורי ואתרי התיירות של העיר לבין שאר חלקיה.

הממונה על התיירות, חבר מועצת העיר, משה דנינו: "השקענו רבות ביצירת תכנים תיירותיים המותאמים לכל הגילאים והמבקרים בעיר. כל אתרי התיירות "ידברו" בשפה מיתוגית המאפיינת אתרי וערי תיירות בכל העולם.  מדובר בתהליך עבודה ארוך שיצא לדרך ואנו עוד עתידים לראות בקרוב את פירותיו". 

 

צילום: אמנון מהללאל

צילום: מישה רוזנברג

תיירות ברשתות

 

לוגו פייסבוק

לוגו אינסטגרם

close