image

חשבות

 תחומי אחריות

  • ריכוז וניהול הפעולות הכספיות של מערכת החשבונות של העירייה.
  • קביעת נהלים והוראות בנושאי כספיים.
  • הכנת דוחות כספיים ושנתיים.
  • הפקת דוחות הבנקים, מעקב אחר קבלת הלוואות מהבנקים וממוסדות שונים וביצוע פרעון המילוות.
  • טיפול בהמחאות חוזרות/ המחאות שאבדו/ המחאות שהוצאו על ידי העירייה ולא נפרעו מבחינת הנהלת חשבונות.
  • בדיקה ואישור חשבונות מכוח החוזה/ מכרז.
  • טיפול בקופות קטנות של העירייה.
  • דיווח חודשי על השכר בשילטון המס.
  • קליטת פקודות תשלום ואישורם לצורך המחאות לתשלום/ מס"ב.
  • זיכוי קבצי החייבים של העירייה כגון: ארנונה/ דוחות חנייה.
  • רישום הכנסות העירייה בהנהלת חשבונות והתאמת הכנסות הנהלת חשבונות אל מול הכנסות במערכת הגבייה.
  • הכנת דוח תשואות ופרוטוקול ועדת השקעות אחת לרבעון.
  • ביצוע התאמה בין תנועות הנהלת חשבונות לתשלומים המשולמים על ידי התושבים בבנקים/ כרטיסי 
  • אשראי לבין מערכת גבייה ובנקים.

 

 דוחות כספיים

הדוחות הכספיים כוללים בתוכם דוחות שונים.

  •  מאזן העירייה.
  • ריכוז תקבולים ותשלומים של התקציב הרגיל לפי פרקי תקציב.
  • ריכוז תקבולים ותשלומים של התקציב הבלתי רגיל.
  • ריכוז תקבולים ותשלומים של התקציב הרגיל, הבלתי רגיל וקרן לעבודות פיתוח.
  • ביאורים לדוחות הכספיים.
  • נספחים למיניהם.

הדוחות מבוקרים על ידי רואי חשבון חיצוניים שמונו על ידי משרד הפנים וערוכים על פי הנחיות הממונה על החשבונות במשרד הפנים.

close