image

פיילוט ארצי לצמצום תורים בסניפי הדואר

חברת דואר ישראל ממשיכה לפעול לשיפור השירות ולצמצום זמני ההמתנה ביחידות הדואר. החברה הודיעה, כי תצא בחודש נובמבר בפיילוט ארצי בשמונה יחידות דואר ברחבי הארץ, לזימון תור מראש באופן מלא שיתבצע באתר החברה, באפליקציה או במוקד הטלפוני 171. אחת היחידות שנבחרה לפיילוט הארצי היא סוכנות דואר בעל הנס באשדוד (רחוב רשב"י 12 חנות 21) המשרתת מאות לקוחות מדי יום.

תאריך: 20-10-2020

image

צילום: אייל קורן

בדואר ישראל, המקדמים את הפיילוט הארצי, אומרים שמדובר במהלך אסטרטגי, שמטרתו קבלת שירות באמצעות זימון תור מראש והגעה לדואר בתיאום מוקדם, בדומה לבנקים, קופות חולים ומוסדות ממשלתיים רבים. מהלך זה יאפשר ויסות עומסים, הסתת משאבים ליחידות שצפויות להיות עמוסות, ובכך לקצר את זמני ההמתנה בסניפים, והגברת שביעות רצון הלקוחות. "הזמנת תור מראש קיימת בדואר מאז שנת 2016, אך עד כה היתה אופציונלית, כשבפועל מעל 90% מהלקוחות לא הזמינו תור מראש בעת ההגעה לסניף" אומרים בחברת הדואר ומציינים כי  החברה משרתת עשרות מיליוני לקוחות בשנה, כאשר בשנת 2019 נרשמו ביחידות הדואר כ-45 מיליון ביקורים.

הדואר נערך למתכונת שירות חדשה, כאשר היחידות שייקחו חלק בפיילוט נבחרו בקפידה ובשיתוף ראשי הישובים, והן מייצגות את כלל האוכלוסייה. היחידות שישתתפו בפיילוט הן הדואר המרכזי ברחוב יפו ירושלים, הדואר מרכזי באום אל פחם, הדואר המרכזי ברחוב הרצל ברחובות, סוכנות הדואר בקניון G כפר סבא, סניף הדואר בעומר, סניף הדואר בקרית-שמונה, סניף ויצמן בתל אביב וסוכנות בעל הנס באשדוד.

דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר ישראל: "אנו פועלים כל העת לשיפור השירות וחווית הלקוח ופועלים לקיצור תורים וזמני המתנה בסניפים. דואר ישראל הוא אחד הגופים היחידים שהמשיך לעבוד ברציפות בכל תקופת הקורונה ולספק שירות לציבור, תוך הקפדה על נהלי משרד הבריאות. במיוחד בתקופה הנוכחית, חשוב לנו לשמור על בריאות עובדינו ולקוחותינו ולווסת את העומסים ביחידות הדואר ומחוצה להן. מדובר במהלכים שהם פרי תכנון של חודשים ארוכים, והם יוצאים לדרך לאחר שהחברה שיפרה את יכולותיה הטכנולוגיות והתפעוליות וזכו לתמיכת גורמי הרגולציה".

במסגרת הפיילוט, ניתן יהיה להגיע ליחידות שנבחרו רק בהזמנת תור מראש באתר הדואר, באפליקציה בנייד או במוקד הטלפוני 171, כאשר כחלק מההערכות, יורחבו ביחידות אלו החל מתחילת נובמבר הקצאות התורים לזימון באתר החברה ובמוקד, על מנת לספק את הביקושים. בנוסף ייצאו הודעות ופרסומים לציבור הרלוונטי ויוצבו דיילות במקום להדרכת הציבור. חלק מהתורים ביחידות אלה יוקצו להגעה מזדמנת של לקוחות, שהינם זכאים לפטור מעמידה בתור, בכללם אזרחים ותיקים מעל גיל 80 ובעלי מוגבלויות.

עיריית אשדוד רואה בשיפור השירות לציבור התושבים ערך משמעותי מאוד ומברכת כל יוזמה שמקדמת את איכות השירות. במיוחד לאור העובדה שאשדוד נכללת במיזם 'עיר חכמה', שמשמעותו שימוש גובר בטכנולוגיה חדשנית שנועדה להקל על התושבים ועל הניהול המוניציפאלי.

 

close